FÖRSTA HELGEN I SEPTEMBER

Då har vi igen sparkat igång en ny vecka efter en skön helg. Min helg började med en löprunda innan det blev plättkalas med mami. På kvällen åkte vi ut och köra en stund i Näsby.
 
Lördag, och jag hade en rätt så lat dag innan jag begav mig till villan för att ta det lugnt, äta god grillad mat och umgås med mamma och pappa. Kvällen avslutades med Malin och Daniel i Töjby med snack, kortspel och färsk grillad majs som nattmat.
 
Lördagens fina middagsutsikt // Jimmy nöjd med sin nya bil han införskaffade i helgen
 
Söndag innebar traditionsenligt med middag i Övermark och så spelade jag lite Rollercoaster Tycoon för gamla goda tiders skull. På kvällen kom mamma och pappa dit så tittade vi igenom alla bilder från Rom (ja, ni ska också få se dem någon dag!). Efteråt stack Jimmy och jag iväg till Vasa igen.
 
 
 

Kommentera här: