EN EFFEKTIV MÅNDAG

Har hunnit med mycket idag känner jag. Skola från morgonen, cykeltur från centrum hem till mig, lunch, städning av hela lägenheten, en timmes tupplur, en timmes lår- och rumpträning, dusch, middag, och till sist face-time och skypesamtal. Dessutom har jag ju faktiskt snart bloggat två inlägg. Effektiv dag - javisst!
 
Imorgon blir det istället en lång skoldag att börja med och sen kommer min finaste hit. Då ska jag bjuda honom på middag. :)
 

Dagens middag blev verkligen sjukt god. Den bestod av pasta, gårdagens ugnskyckling, haricot verts, matlagningsgrädde, lök, vitlök, salt och peppar. Det gick så snabbt att fixa ihop. Ni borde testa!
 
1 ɑ n n i k ɑ:

skriven

Mums :D

2 Ann-Sofie:

skriven

Fin dikt på farmor as blom, kom tårar. <3

Va aktiv du vart på en dag, bra jobbat! :) Får test matrecepte nan dag.

Hoppas ni allihop har e bra tide bort. Maximus gick å fick urinvägsinfektion noår jag tänkt reis me an, så medicinerar an nu, typiskt. :D Har na tentor lag bort... hör av me noår ja kommer. Kram

Svar: Jo diktin passa så bra in på fammo <3.Ja matrecepte ska du absolut test! Superdupergott, verkligen!
E no bare bra shenn me ås, hoppas e bra me tieg å. Ja kanske vi får syns ti julen, hoppas ja. :)
Kram!
Julia

Kommentera här: