20 YNKA DAGAR

 
Mina nästan två veckor till sportlov bara sprang iväg och jag hann med jobb, utflykter, lite träning och massa mys. Det kändes lite småsegt att efter ett sådant dunderlov skicka iväg Jimmy på jobb till Vanda och själv sätta mig i bilen för att igen åka iväg till Vasa och skolan, men det som tröstar mig nu är att det är 20 ynka dagar kvar tills vi åker iväg till London, på min 20-årsdag. Det innebär även endast 11 skoldagar innan dess och det ska jag nog klara av. 
 
Skönt är det absolut med lov, men lite rutiner med träning, mat, sömn och aktivitet sitter inte heller fel. Att dessutom isen på vägarna nu är borta här gläder mig extra mycket, för den var fortfarande kvar då jag åkte hem till Närpes på sportlovet. Våren kommer ju med stormsteg! :)
 
Hoppas ni har det fint! 
 
Jag lovar förresten att ni ska få lite trevligare bilder än tumblr-bilder från och med nästa vecka.
1 Johanna:

skriven

Wäääh va glad ja vort tå ja såg e bare 20 dagar kvar, skitnajs! :D See you soon! ;)

Kommentera här: