#SUPERLICIOUS

 
Igår satte jag mig ner framför brasan med min julklapp och läste den från pärm till pärm i ett streck. Där fanns väldigt kloka ord, läckra recept och bra övningar att ta del av och jag blev så inspirerad inför vintern och våren. Det här kommer att bli bra! Jag har ju tränat någorlunda regelbundet nu i två år sedan Jimmy och jag började gymma, men nu känner jag att jag vill lägga i en högre växel än förut.
 
Jag tror definitivt det är bra för både kropp och själ att ha något man är hängiven till och får inspiration ifrån, om det så varar för en månad som det kan göra för vissa personer med nyårslöften eller flera år för någon annan så är det absolut något positivt. Människan behöver någon slags hobby eller intresse, något som får en att hoppa upp ur sängen på morgonen istället för släpa sig upp och vänta på bättre tider. Nu kör vi, hörni!
1 Ann-Sofie:

skriven

Jag ha å tänkt börja på gymme redan för 2år sedan. Men va så mytchy me skolan å vänner som sku ha hjälp av me i skolan på fritidin just tå. :/

Men nu studerar jag ensam å ska buri gym. ;) Jepp nu kör vi. Nytt år å nya tag. Rätt tänkt. :)

Kommentera här: