LYXONSDAG

 
Igår, onsdag, kom min finis hit. Vi lyxade till det ordentligt med inrefilé, klyftpotatis, mustapekkasås och lite cider. Skönt med lite lyx på en vardag också. Höjdpunkterna på veckan och de dagar jag ser mest fram emot är alltid de dagar då Jimmy kommer och hälsar på, vilket alltid brukar hända åtminstone en gång i veckan. Det är alltid annars så tomt här i lägenheten och tyst. Fastän jag har på musik eller tvn så känns det tyst. Därför är det himla uppskattat då han kommer och livar upp min vecka. ♥ 
1 Ann-Sofie:

skriven

Sir mumsigt ut. :)

Jag tycker e lyx få lägg se i sängen å kik på bloggar,facebook i datorin ikväll, för skreiv tenta i tri timmar idag å va upp heila natten å plugga igår. Ganska trött e man.

Får önsk de en trevlig helg. :) Kram

Svar: Jaa he no säkert jätteskönt baket en lang dag. Hoppas tentin gick bra å att tu får en fin helg å! Kramisan :)
Julia

Kommentera här: