MIN HELG I 4 BILDER

 
Helgen har gått väldigt snabbt förbi fast jag varit "ensam". Fredagen började med sovmorgon och så åkte jag och mamma ut på ärenden och så hann jag med ett tandläkarbesök. Efter det ett varv hem och vinka av en av småkissorna som flyttade till ett nytt hem innan jag for till gymmet för att springa lite över fem kilometer och träna armarna. Kvällen spenderades med lyxig smörgåstårta med mamma och Nette och slötittande på tvn innan jag tog natt.
 
Lördagen då igen så började jag i takt med soluppgången för att åka och jobba till Övermark i några timmar åtföljt av plugg i flera timmar inför måndagens tent i anatomi. Åt god mat också där emellan och kvällen bjöd på årets första efterlängtade fastlagsbulle och melodifestivalen med mami och Nette. Och jag sitter spänt och väntar på morgondagen då jag äntligen får kramas med min finis igen. ♥
 
Så om vi sammanfattar denna helg så är det saknad, massa god mat och mys i mängder.

Kommentera här: