ENSAM HEMMA

 
Nå, nästan iallafall. Jag har ju mamsen. Hela veckan har jag fått vara utan min finis eftersom min pappa och mina bröder tog med honom över hela landet för att jobba en hel vecka. Så jag får bara en virtuell puss på vår stora dag, och mina tankar står stilla då jag inte har någon man att komma hem till från Vasa över helgen. Det händer inte ofta. Så nästan hela helgen är fri från planer, och dessutom har jag långhelg eftersom jag fick sluta skolan redan idag, torsdag. Nå, oplanerade helger brukar sällan förbli oplanerade. Ha en jättefin helg hörni! 
1 Ann-Sofie:

skriven

Grattis till er 4års dag. :)

Siter å ensam förutom maximus man kan prat me. Du får pass på att la nan ansiktsmask, läs bloggar, si na roliga filmer eller serier så bruk tidin ga.värsta bruk va om man får tråkigt. Kram

Svar: Tack så mytchy Ann-Sofie :)Jo hison häljen ha no ga fort fö he, ha hienda me allt möjlit. E ju tur du har maximus ti prat me så du itt e häilt ömsand, du får ju prat om alla världens problem me han, han måst ju va världens bästa lyssnar iallafall :D
Kram!
Julia

Kommentera här: