HÄLSNINGAR FRÅN EN VASABO

 
Jag har inte bloggat på över en månad och ändå har jag min trogna skara dagliga läsare. Det har verkligen varit fullt upp den senaste tiden - sommarens sol och värme har blivit till höst med mera regn än sol, sommarlov har jag bytt ut till ett nytt läsår med en ny utbildning på en ny skola, och från att ha bott i Närpes i mina nitton år hittills har jag jag nu gått och blivit Vasabo. Jag har påbörjat ett helt nytt kapitel i livet som jag hoppas blir superbra.
~
För er som inte vet så har jag börjat läsa till hälsovårdare på Novia. Jag har en jättefin klass och det ska bli så himla kul att börja studera något som man verkligen har intresse för. Fastän uppgifterna redan hopar sig efter en vecka i skolan så kommer det nog gå himla bra.
~ 
Jag har även fått en jättefin lägenhet som uppfyller mina drömmar på hur min första lägenhet skulle se ut, så jag är mer än nöjd. Jag har nära till skolan, butiken och inte långt in till centrum heller. Jag lovar visa bilder bara jag får det någorlunda färdigt här. Mitt matbord har inte anlänt än och så har jag lite småfix innan jag börjar bli nöjd.  
~
Och på kvällarna då jag inte har några evenemang eller dylikt att vara på så är jag fast vid att titta Vampire Diaries. Ett gymkort är nu även fixat så bara min lilla förkylning släpper så vet ni var jag även befinner mig lediga kvällar.
~
Nu har ni fått en liten update på hur mitt liv ser ut just nu, och jag planerar att börja blogga aktivare nu igen då sommaren tagit slut och vardagsrutinerna har återvänt. En liten bild från min instagram bjuder jag på så länge, från första kvällen jag sov här. Inatt blir första gången jag sover här själv, utan Jimmy bredvid. Ha det fint så hörs vi!
1 Ann-Sofie:

skriven

Hej! :) Ha vart på båt å jobba, så ha itt läst bloggar seianst viik, samt ha vuri lite på internet i somar.

Va fina, roliga foton du satt upp från studentin. :)
Å jättekul att du ha börja skolan. Får hoppas att du börjar trivas.

Jag tog studieuppehåll ett halvår från skolan, va så skoltrött. Så börjar igen i januari. Jag hoppar in på båt å jobbar nu, tå nar var sjuk eller helgextra. Så lite osäkert me jobb men hoppas jag tjänar så bra att jag kan spar ihop å kom heim ti jul. :)

Sku va roligt att få träff er alla syskon snart igen. Kram

Kommentera här: