STILL ALIVE

 
Hejsan alla, jag lever faktiskt fortfarande efter resan, men tiden har gått för fort, jag har varit för trött efter att dygnet blev lite omsvängt och så har jag jobbat långa dagar hela veckan så bloggen har jag inte ens hunnit tänka på. Men nu är jag ledig i någon mån i nästa vecka så då ska jag förhoppningsvis hinna ikapp lite här. Skulle faktiskt föra över alla bilder från resan nu, men efter att min dator fick fnatt för några veckor sen så hittar den inte längre minneskortet då jag stoppar i det. Måste använda sladden som för tillfället är i Pjelax. Så kanske senare ikväll. 

Jag har iallafall haft en otroligt fin resa och då man bortser från vissa incidenter som skedde och det faktum att alla utom en person av alla trettiotre blev solbrända så hade vi, iallafall jag, en underbart j*vla rolig vecka som jag nog kommer minnas resten av livet. Bilder får ni se en annan dag.

Kommentera här: