AYIA NAPA 2014 - DEL 2

Har varit väldigt omotiverad att blogga den senaste veckan/veckorna, bara tanken på att sätta på datorn, skriva ett inlägg, leta fram bilder samt sätta in dem i inlägget har varit jobbig. Men nu ska jag ta mig i kragen och iallafall försöka få resten av Cypern-bilderna visade, annars blir det ju aldrig av. Mina dagar går iallafall ut på att jobba, läsa, chilla, äta och sånt. Och studenten närmar sig med stormsteg!
 
 
Mera härliga dagar på stranden fick vi uppleva, underbart verkligen! Solen var verkligen underbart varm och jag njöt till tusen!
 
 
En kväll gick vi minsann till min favvorestaurang! Alla andra verkade också gilla den vilket var bra. Var tvungen att ta en bild med den snälla skäggiga ägaren också, haha.
 
 
Lördagen kom med stormsteg och jag och sex andra tjejer åkte iväg på partybåt! Fastän jag mådde lite illa på morgonen fastän jag endast druckit någon drink så gick det bra för det gick om efter första hoppet i havet. Vi hade en otroligt rolig dag med många nya upplevelser i bagaget, haha. Absolut en av de bästa händelserna på resan. Hela dagen var vi ute på havet och efteråt på kvällen blev det fest. Igen. Hehe.
 
 
Vi var tvungna att gå iland på ett annat ställe än hamnen på grund av de höga vågorna, här är bilder från hamnen dit vi kom med buss sen.
 
 
Efter sista dagen på stranden fällde vi en liten tår och tog strandpromenaden hem. Sen en liten söt konstig taxi sista biten för klockan började bli mycket. Hem och fixa sig och ut för att äta en sista gång med gänget. Det blev en riktig biff på Nikita's och otroligt god var den. 
 
 
Här är lite bilder ännu från hotellområdet, den nedersta balkongen på bilder var vår. Himla fin resa, och än ska jag visa lite festbilder om jag har några som är okej att visa förstås..
 
1 Johanna:

skriven

Var så glad ti koll på täiche bilden, awesome!

Kommentera här: