I DEN TROPISKA HETTAN

 
Tropisk hetta utlovades en måndag som denna och jag började dagen med att klippa hela gräsmattan. Det är faktiskt roligt att klippa gräs så länge det är fint väder tycker måste jag erkänna. Då det var klart ville jag ta vara på solen så jag lade mig i solstolen i någon timme, och tur var väl det att jag hann för efter en stund kom molnen och en stund efter det även regnet. Nu åskar det också. Men lite färg fick jag och allra viktigast var ju hur obeskrivligt skönt det var. Det kändes lite som att jag låg på Cypern, bara ljudet av vågorna som fattades. 
 
 
Nu har jag ätit en utsökt middag bestående av grillat och pratat en stund med älskling i telefon. Nu ska jag bara ta det lugnt en stund innan jag ska iväg och picknicka med Johanna och Elin inomhus. Sen blir det lite ommöblering och förhoppningsvis träning i Övermark som gäller. Och mys i massor minsann.
1 EMELIE FOTO & VARDAG:

skriven

Åh vad gott det ser ut med glass! :D

2 Veronica:

skriven

Härligt :)

Svar: Jadå, sommar är ju för härligt :)
Julia

3 Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly:

skriven

Ja värmen kom men strax därefter regn. Man önskar ju man slapp det men man ska väl knte klaga!

Svar: Nej man ska väl inte det, för efter regn kommer ju sol igen brukar man väl säga. Får vänta på det då! :)
Julia

4 Aina Strand:

skriven

Den där glassen såg riktigt god ut :)

Svar: Jodå, god var den minsann! :)
Julia

5 Nathalie :

skriven

Gott med isglass :)

Kommentera här: