FÖRSTA DAGEN GENOM MOBILEN

 
Efter en lång dags resande blev inte kvällen så lång, så därför inga bilder från allra första kvällen. Första ordentliga dagen spenderade vi på stranden, där vi trivdes allra bäst.
 
 
Vi gick till restaurangen Levanta på kvällen där iallafall jag fick riktigt god mat. Ägaren Adam var riktigt trevlig och bjöd vårt bord på gratis drinkar innan vi gick därifrån, inte helt illa!
 
 
På kvällen gick vi ut för första gången på resan och det blev en toppenkväll! Vi började med drinkar på Ambassaden, och fortsatte längs gatan för att pröva på olika ställen. Hann gå och skada mitt knä också vilket ledde till extrem smärta när jag väl slutade dricka drinkar på kvällen. Hehe, dumt huvud fick knät lida. Bedrock med silent disco blev iallafall en stor favorit och kvällen slutade på Aqua fuckin' Aqua!
 
Jag vet förresten att mina Ayia Napa-inlägg blir helt råddiga och osammanhängande, men inga sura miner för det. Vi hade ju en otroligt bra vecka, and that's what matters! Förlåt förresten för eventuella stulna bilder, hehe.

Kommentera här: