VÅRENS FÖRSTA GRILLNING

 
Dessa godingar ligger på grillen just nu. Eftersom det varit upp till nästan åtta grader på mätaren idag bestämde vi för att tända grillen och påbörja våren en aning tidigare än förr om åren. Inte mig emot, för grillmat är ju nog det godaste som finns!
 
Har läst ännu en dag, vilket är himla jobbigt men med tanke på att slutet på tunneln närmar sig, närmare bestämt om en vecka och två dagar så ska jag orka ända in i slutet. Ikväll blir det kanske gymmet om jag känner för det efter all god mat jag ska få. Vi hörs säkert senare!
1 Elsa:

skriven

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)

2 felicia:

skriven

så himla gott med grillat! :)

3 freja:

skriven

Ser sjukt gott ut. Vad är det för något? :D

Kommentera här: