SOM LÖN FÖR MÖDAN

 
Igår, tisdag, såg dagen lite annorlunda ut än alla andra. Åkte iväg till Vasa med Jimmy för lite ärenden och lite shopping. Tyckte jag kunde köpa mig något fint då jag kämpat så mycket med läsandet, men jeansen köpte jag endast för att jag helt ärligt har tappat bort mina förra. Jag förstår inte hur man kan tappa bort ett par jeans som man använder hela tiden men så blir det väl då man bor på två stället och släpar kläder mellan. Nåja, de kommer fram då de kommer fram, men så länge var jag tvungen att köpa nya.
 
Ikväll blev det en halvtimmes springtur i rätt låg fart på grund av huvudvärken, men skönt var det med frisk luft. Prioriterade den friska luften mera än gymmet efter en lång dag med tänkande. Nu är det dags för ananas, film och chill innan min gymnasietids sista läsdag drar igång imorgon. Wihoo!
1 Annster:

skriven

Söt katt :)

Svar: Tack! :)
Julia

2 L:

skriven

Varifrån kommer toppen? :)

Svar: Från BikBok! :)
Julia

Kommentera här: