NITTON ÅR

 
Hade en otroligt fin födelsedag med tårta, vänner, familj och fina presenter. Efter kalasandet blev det en pizza på Casa med våra föräldrar, och sen bar det rätt hastigt iväg till Vasa för att fixa upp lite i storebrors lägenhet som vi ockuperade under kvällen/natten. Ska visa mobilbilder från gårdagen imorgon, för idag är jag så pass trött och slut så jag ska snart titta film innan jag går och lägger mig.
 
Behöver jag ens berätta om vilken konstig känsla det kommer att vara att inte behöva stiga upp och läsa imorgon. Gud så skönt. Blir istället att börja tjäna lite pengar inför klassresan till Ayia Napa som inträffar om ynka 28 dagar(!). Jag  l ä n g t a r .
1 Johannalainen:

skriven

WIHOOOOOOO snart far vi!! :DDDDDD Kom ihåg å ändra din headertext ;) :D

Svar: WEEEEEEHOOOOOOO!!!!!! :DDDDDD Japp, redan gjort :D
Julia

Kommentera här: