EXTREMT UPPTAGEN OCH OAKTIV

 
Men desto aktivare har jag försökt vara på läsfronten istället. Inte ens gymmet har jag hunnit med denna vecka eller över helgen av någon orsak. Men idag gick jag förbi ännu en milstolpe i gymnasiet - nämligen studentprovet i matematik. Det kändes helt ok då jag hade skrivit det fastän det var i det svårare laget i jämförelse med gamla prov. Men jag får nog vara riktigt nöjd då jag tittade på facit nu efter klockan fem. Jag nådde troligtvis mitt mål som jag visste att jag kunde göra. Ännu en sten har rullat av mina axlar, och nu återstår bara en - biologin på fredag.

Så morgondagen består nog klockan runt av läsande för det finns alltid något att lära sig mera om eller att försöka minnas bättre då det gäller biologi. Men nu ska jag avsluta kvällen med antingen en promenad/joggingrunda eller gym. Har en aning huvudvärk efter dagens långa skrivning så får se vad jag känner för. Ha det fint så hörs vi sen. 

Kommentera här: