TISDAG 8.4.2014

Igår städade jag ur mammas och pappas bil, tvättade massa fönster här hemma och hjälpte pappa med ett litet jobb också. Vi hade så otroligt fint väder så jag ställde in gympasset och gick ut istället för att prova mitt nya hopprep och sport-bh som kom på posten som en födelsedagspresent av Jojjo och Elin. Efteråt sprang jag även intervaller och tränade lite styrka innan jag tog kväll. 

Något jag är lite ledsen över är att jag nu igen börjar känna av valpsjukan, och det gör då ont på insidan av skenbenet då jag springer eller t.ex. hoppar rep. Måste ta det lugnt ett tag och kanske uppsöka någon massör för jag vill ju kunna springa i det härliga vårvädret..
1 Ida:

skriven

Yngve Backman e bra! Han bruk ja va till tå ja har Valpsjukon! :)

Svar: Okey tack fö tipse! Kanske bord jev a e försök :D
Julia

Kommentera här: