PRICK EN VECKA

 
★ Nu är det måndag, vilket betyder endast sju dagar kvar tills vi åker iväg. Om en vecka den här tiden är jag på Cypern med ett gäng härliga personer - hur awesome är inte det? Bikinin ovanför hittade jag till ett kanonpris då jag var och shoppade i förra (?) veckan. 
 
★ Min helg har åter igen bestått av mys i mängder och massor, en runda till Vasa och Ollis med mig som chaufför i lördags samt massa annat fint. Ska försöka blogga lite mer bara jag får min dator lite uppredd så jag kan föra över bilder, för tillfället bloggar jag nämligen via mammas dator.
 
★ Idag pussade jag igen hejdå till älskling och han for tillbaka, och jag har spenderat kvällen med en springtur, en lång dusch och nu talang med mami och papi. Ska försöka blogga imorgon igen, tycker jag har varit allt för oaktiv de senaste dagarna..
 
Ni ska ha det fint så hörs vi!
1 Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly:

skriven

Shit vilken fin bikini! En sån MåSTE jag ha, haha. Var har du köpt den ? :)

Svar: Den är köpt på Lindex! Dock var det den sista som fanns just där jag köpte och till ett billigt pris så det kan vara någon gammal modell. Hoppas du hittar den iallafall! :)
Julia

Kommentera här: