GRAAAAATTTTTIIIIIIIIIIS EEEEELIIIIIIN

Idag fyller ju faktiskt världens bästa kamel hela 18 år! Wooooooooh, GRRÄÄÄÄTTIIIIIIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D
 
Och bara för att du brukar göra fina dikter, så ska jag göra en åt dig:
 
Nu blir du 18 din lustiga kamel
det kommer att vara crazy då du ska gå på bar
och så får du ju faktiskt köpa eget camel
och sedan sörja över att du efter en kväll inte har någonting kvar
 
Du är ju lite galen
det vet vi ju alla
och när du tränar med smågymnasterna i salen
så bara väntar du väl på att de ska falla (hehe)
 
och när du träffar alla "snygga pojkar" då du är ut
så får du ju faktiskt inte glömma
att då du går där med ditt ass som putar ut
så är ju Jojjo och jag och skrattar i buskarna där vi är gömda (muhaha)
 
 
1 Elin:

skriven

AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAA TUUUUUUUSEN TÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄCK :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D <33333333333333333333333 Å nää ja vill it att mina små gulliga gymnaster ska fall :((((((

2 Ann-Sofie:

skriven

Jag tror restaurangen som man kan far opp i luften finns på olika ställ i världen. Läst att dom tydligen har e i sverige å. Jag veta int ens att e fanns. :D

Kommentera här: