Hej där!

Den här veckan har varit så otroligt lätt jämfört med vad jag är van med. Jag har faktiskt tid att fundera vad jag vill hitta på om kvällarna. Har iallafall läst halva bilskolboken så jag får det överstökat, varit på kalas hos Jimmys mormor och chillat i mängder.
 
Känner att jag vill komma ordentligt igång med träningen, eftersom jag mår så mycket bättre då jag tränar. Tänkte ta mig ut på en springtur istället för sovmorgon då jag hade två håltimmar häromdagen, men det såg så mörkt, kallt och dystert ut så det lockade inte alls. Måste väl helt enkelt hitta motivationen. Tror definitivt jag skall börja på med yoga igen efter att jag läste en bok igår som handlade om det. Det var rätt avslappnande och skönt när jag höll på med det förr. Så det ska jag börja med igen!
 


Aspirin vi tillverkade på läkemedelskemin idag :)

Kommentera här: