Nananananananana Batman

Så var första skoldagen avklarad. Hade samling tre första lektionerna och sedan var det matte och modde som gällde för min del. Jag tror jag idag har börjat inse hur nära studentskrivningarna faktiskt är, fastän det nog har varit i baktankarna många månader. Jag var även in till rektorn och ordnade upp lite i mitt schema, och nu är jag nöjd. Det ska nog bli ett riktigt bra år det här också!
 
Har hunnit med lite sortering bland bilderna i externa hårddisken, en 5km springtur samt lite träning på baksidan i gräset. Sen kom älskling brummande med en ny bil in på gården, och ja, jag är avundsjuk! Vi har spelat kort på verandan, chillat och ätit morötter, haha.
 
Imorgon blir det en kort skoldag, sedan ut på lite ärenden och efter det bär det iväg mot Övermark. Vi hörs!
 
Obs, detta var meningen att publiceras igår kväll.
 
 
Underbara vyer att springa till. Superväder!

Jimmys nya BMW, samt min, Rasmus och mammas och pappas där bak, hehe. Endast BMW på våran gård :)
 
 

Kommentera här: