Min helg i ett nötskal

Fredag - Ut och köra lite överallt och fick höra lite historier från Tyskland av Elin som varit där!
Lördag - Jobb, chill, och sedan Vasa med Jimmy, Jojjo och Toffe. Det blev shopping, middag på Rosso och Scary Movie 5. Gud vad vi skrattade, tror vi fått perfekta magmuskler till sommaren haha! Sedan på kvällen ut och köra lite överallt igen.
Söndag - Jobb, sedan chill och skoljobb och sedan till Pjelax på kvällen.
 
Jag hade iallafall en prima helg, och det kändes bra att komma ut igen efter en vecka inomhus p.g.a. Jimmys sår. Nu är det dock superbra igen och det ser endast ut som om en katt skulle ha klöst honom. Ifall ni undrar, haha.
 
 
Det här fina trollet och jag provar på det nya Bik Bok. Massor med fint fanns det där!

 
 
Haha, übersnygga, jag vet :D
 
 
Två snabba bilder på lite av det jag köpte, köpte även halsduken på bilderna ovan (med dödsskallarna på).
1 Skogstrolle:

skriven

En väldigt kiva dag hede, snygga bilder åp in abdoomen å e skogstroll ;)
btw, milanåt sir ja bäre hande gåbbin framanfö me åså brister ja ut i skratt hahaha :D

Svar: Hhahahahaha he jier vi all! :D
Julia

Kommentera här: