I <3 FREDAGSSTÄMNING

Jag älskar fredagar. Humöret är alltid på topp och man känner att vad som helst kan hända. Är säker på att det blir kul ikväll. Sitter och lyssnar på musik, men kommer inte alls på nåt bra. Har helt hjärnsläpp. Men det hör väl till fredagarna..

Minns i somras när Serena, jag och Sofie ofta hade ångest på fredags och lördagskvällarna. Om vi inte hade nån skjuts och vi hade absolut INGET att göra. Enda sättet att åka nånstans var med cykel. Då tänkte vi. Oj fan vad vi ska ha kul nästa sommar då vi har moppekörkort och får åka och göra precis vad vi vill. Och det tänker jag verkligen hålla i sommar. För det här ska bli den bästa sommaren hittills!
1 irene:

skriven

o lyckos tieg fö mieg je itt he såde :/ he var cyklin fö mieg elå männ kusin mathias bord få moppekorte ti somarin jag bruk ava me han väldigt myky tå (han ha itt klara änn) men hans moppe je bäre registrera fö 1 pers så tå rymms itt jag me :/fast männ kusin emilia bor få bilkörkort men knappast vill hon häng runt me mieg (hon sir säkert mieg som liten ) haha !

2 Nunnan i snåren:

skriven

Nu fatta ja kva et mena me "gula kortet" idag i bussin...! På rektit gud kva patetiskt...

Kommentera här: