Now I'm going!


En hel but med läxor är nu avklarad. Ska ta med och läsa på två prov i flyget också.

Nu är det då dags. Imorgon när jag åker till skolan kommer jag inte hem på en vecka och tre dagar. Imorgon direkt efter skolan åker ju jag, precis som många andra iväg till Höstdagarna i Tammerfors. Då blir det nog ingen blogg. På söndag kommer mamma och pappa och Rasmus och hämtar upp mig dit när det är slut. Då åker vi ner till Helsingfors för att sova på hotell en natt, och kanske åka ut på stan om vi inte har annat att göra. Tidigt på morgonen därefter ger vi oss av mot flygplatsen och den roliga resan börjar. Då väntar ett 26-30 gradigt Hurghada på oss. Det kommer att bli så underbart. Ska försöka blogga där om det finns tillgång till dator, så titta gäna in på bloggen nån dag!

Nu väntar den sista packningen, det blev ju att packa för både höstdagarna och egypten nu. Oj, klockan är mycket. Måste skynda mig!

Au revoir
Julia

Kommentera här: