Sommarlov!

Äntligen blir det sommarlov! Jag har nog egentligen ändrat uppfattning från igår. Det känns inte som sommarlov ännu. Men om några timmar kanske!
Igår var jag på pizza med klassen, och det var jättekul. Sen åkte vi till Wilsons konditori för att äta glass, och de hade öppet bara för vår skull :) Sen åkte Anna,Ida,Alex,Hanna och jag runt i Näsby på Idas cyklar. Hon har en så snygg cykel. Den är i gamlare modell och sprayfärgad rosa. En sån vill jag också ha! Men vi har en gammal cykel som jag kanske skulle kunna fixa upp och måla rosa förstås! Efter det kom pappa efter mig och vi for till villan. Där sov jag som en stock hela natten. Var verkligen slut efter bussresan igår.

Nu ska jag börja fixa mig, jag ska också slå in en present. Efter avslutningen åker vi på examensfest och vi sover på villan inatt igen. Men nu kommer bilder av klänningen som jag har lovat er! BIlderna är lite suddiga, men det syns ju iallafall hur den ser ut.

   

Först en bild på klänningen, sen ryggen på den. Sista bilden föreställer hela outfiten, med smycken också.
Nu ska jag önska er en trevlig avslutningen för er som har det idag. Och en skön sommar! :)



1 cattis:

skriven

jag har samma klänning men typ orange/röd, superhärli :D

Kommentera här: