Fredag .

Har just kommit hem från skolan..jättetrött & på dåligt humör..: (
Vi har bara haft jobbiga timmar idag, + prov sista timmen : /
Ska snart på orkesterövning, har ingen lust alls att åka..har lite huvudvärk efter skolan!
Men sen ikväll blir de skönt att bara titta på tv en stund! : )

Imorgon åker jag till vasa med anna,hanna,ida å alex! Jag älskar shopping,
när jag blir stort skulle det vara så skönt att få bo i vasa så man kan shoppa när man vill ;D
Men pengarna kanske inte räcker till det..
Vi åker med bussen som går kl. 08.15 å vi kommer hem ca. 5..då ska vi äta min favvomat! ugnsfisk med pressad potatis! ; )

Nu ska jag snart gå & äta så jag hinner inte skriva mera.. bara att
Sofie é den bästa kompisen man kan ha & ja älskar henne no matter what!
1 Ann-Sofie:

skriven

Måst fråg, använder du bara hisin bloggen nu??? Robert säger här att han sku vill fotografer dig i morgon LÖRDAG. Han ha köpt ny kamera. Vill du kom? :) KRAMIZAR FRÅN SYSTERYSTER.

2 Julia :D:

skriven

jo..ja använder bare hisin :)

tyvärr..ja ska ti vasa å shoppa!!

så he passar itt, men kanske nain arin dag :D

kramizar <3

3 Ann-Sofie:

skriven

Okej, jag läst ju nog att du ska å shopp. :) Men tänkt att du kanske vila kom på kvällen och sen se en film och sova över. Fast du kanske e trött efter att ha sprungit runt en hel dag då. ;) Du får hör av dig om du ändrar dig. KRAM

Kommentera här: