!

Nu börjar det bli fullt upp. Var idag på orkövning, och vi marscherade och sen gick vi in och spelade. Lite roligare var det ju att drillorna var med. Kul med lite omväxling.
PÅ fredag är det ju första maj, och då ska drillorna och skolmusikkåren först marschera i Vasa, och sen en marschering genom Näsby, och sen basar i simhallen.
Sen på nästa torsdag, så åker vi till Stockholm, så hej Sverige! Där blir det uppträdande, och shopping (förhoppningsvis) och kanske Gröna Lund. Kul blir det ju! :)

Nu blir det nog att läsa lite på alla möjliga prov som kommer, och sen titta lite på tvn.
Sov sött!


PS. Felicia är ett jättefint namn! ;D

1 Ann-Sofie:

skriven

Va kul. :) Jag älskar att åk karuseller, gröna lund, nu blir jag avundsjuk. Hoppas du får skoj i sverige. Nästa vik tå du far. ;)

2 sofie:

skriven

kvafö je Felicia e så fint namn?+:P

3 Ann-Sofie:

skriven

Ha en bra valborg. :)

4 Ann-Sofie:

skriven

Jo, kanske e för att jag röker. :/ Man blev ju lite rädd, men jag lever ju än i allafall. :)



Va gjord du igår? Eller jag kanske kan läs din blogg sedan vad du gjort. ;) hehe

Kommentera här: