PÅ SISTONE HAR JAG..

..avverkat mitt första och sista inträdesprov för i år - nämligen hälsovårdare samt sjukskötare. Med mig hade jag Cajsa. Vi brummade iväg i hennes söta bubbla, gjorde provet, åt lunch i form av kycklingsallad och shoppade lite innan vi for tillbaka för intervju. Kändes riktigt bra så nu får vi bara hålla tummarna att jag slipper in! 
..haft en prima shoppingdag i Vasa med älskling där jag fyndade massor som jag var i behov av. Vi avslutade shoppingdagen på Amarillo med god mat. Dagen efter, d.v.s. söndagen blev det en tur till min syster Jeanette för att fira hennes födelsedag. Där blev vi bjudna på kakor och kaffe. 
..varit extremt godissugen så Jimmy räddade min dag genom att åka och handla godis åt mig. 1,1 kg närmare bestämt, haha. Jag har också äntligen fått min studentfotografering fixad och tiotals myggbett rikare tror jag att jag kommer att bli mer än nöjd med resultatet. Skönt att få stoppa undan hatten på hyllan.

Kommentera här: