F R I D AY

 
Fredag och helg är här, tycker den här veckan har gått himla snabbt. På både gott och ont antar jag. Bra är det för att jag snart slipper skolan för en tid framåt, lite värre är det dock att det är mycket som ska fixas än inför penkkis. Men det ordnar sig som allt annat, och efter ett snack med studiehandledaren är jag nu ännu säkrare på mitt val till hösten. 
 
Åt en lunch i form av nudlar, ägg och smörgås då jag kom hem och sen bar det ut för att fortsätta fixa och dona med mitt lilla projekt. Enligt tidsplanen kanske det börjar vara klart redan imorgon, men vi får se ifall vi stöter på hinder på vägen. Ska nu borda ta tag i dagens läsande, men motivationen finns inte riktigt där. Vill hellre ligga under täcket och titta gossip girl, men vad gör man inte för framtiden. Får se om jag tar en fem kilometers springrunda på gymmet innan jag åker över till älskling, om också den motivationen hittar fram..

Ha en bra fredag iallafall, så hörs vi säkert imorgon!

Kommentera här: