We will be counting stars

 
Onsdag och skoldagen kändes en aning trög, kanske för att jag var så trött i morse. Fick dock köra min egen bil igen, vilket gjorde dagen så mycket bättre! Vi har fixat lite på framkofångaren på den de senaste veckorna så nu kändes det riktigt bra att köra den igen efter ett litet uppehåll. Marianne och Yngve firar sin tjugonde bröllopsdag idag och åkte iväg på tu man hand, så det var jag som stod för maten hemma idag. Varma grattisar till er båda! ♥
 
Jag trixade ihop en kycklingsås med backon och mustapekka, med tagliateller till. Det var meningen att bli en liten middag för två men vi fick Toffe på besök också! Trevligt, trevligt, och gott blev det! Efter maten diskade jag undan lite grann och började fixa lite läxor. Har inte gjort mycket alls idag eftersom jag fortfarande är trött, haha! Nu är det Star Wars på tvn här i rummet, så jag som inte är ett riktigt stort fan ska sätta på ett avsnitt Greys Anatomy. Låter lite bättre i mina öron. Ha det bra!
1 marianne:

skriven

<3

Kommentera här: