Klänningar till salu!

Jag kommer att sälja två klänningar som jag beställde från Nelly för ett par veckor sedan, som jag tyvärr inte tyckte passade mig perfekt. De var dock superfina och storleken passade, men jag ville hitta en klänning som passade perfekt. Och på grund av att Nelly ville krångla som bara den så slapp jag inte in på sidan för att skriva ut returneringsblanketten för att skicka tillbaka dem innan det var för sent. Så därför är de här på bloggen nu istället!
 
Jag är lite under 160 cm lång och har vanligtvis storlek S på kläder, och klänningarna passade på mig, så bli inte chockade att det står M och L, för de är väldigt små i storlekarna.
 


Elvira dress
Storlek M
29,95€
Har små prickar, är en fin beige färg och är en jättesöt klänning. Fin rygg också :)



Chiffon tube dress
Storlek L
21,95€
Älskar verkligen färgen, man syns verkligen då man kommer! Väldigt somrig och den har lite vadderade kupor. Perfekt till skolavslutningen och sommaren :)
 
Ta kontakt här, på facebook eller då du ser mig om du är intresserad! Kan skicka klänningen på posten om du bor längre bort än Närpes. Men det kan diskuteras då. :)
 
1 Ann-Sofie:

skriven

Hellou! :) Hoppas du får kläningan sälja. Jag provar på ett jobb som försäljar åv viasat kanalpaket.

Som exempelvis silver paket innehåller disneykanaler, sveriges tv 1-11. Mtv, dokumentärkanaler å liknand. Guld-paket innehåller alla kanaler.

He je så himla mytchy man måst plugg in- ett langt säljmanus, plus paketen å kanalen. :/ Provar bara nu, känns e allt för jobbigt så kan jag int jobb me e. Men ska prov på hison vikon till... (Man har alltid ångest furi man ska far dit)

Kommentera här: