I DON'T BELIEVE THAT ANYBODY FEELS THE WAY I DO, ABOUT YOU NOW



Helgen i några få ord - massor med mat, kortspel, musik, inflyttningsfest i Nämpnäs, kyla, snöskoter, underbart väder, lycka, mys, och massor med sömn!

En ny vecka har också hunnit börja, jag har min gamla, otroligt lätta Sony Ericsson i fickan igen om dagarna i väntan på en IPhone. Fick se på ettornas musiklinjes konsert idag också. Var en helt bra konsert! Satt och talade om allt möjligt och skrattade en hel del med Serena. Slutade efteråt och mamma hämtade mig. Handlade ingredienser till en skinksallad som jag fixade tills älskling kom hem från bilskolan.

Har även bastat och så känns det som om jag har suttit med massa matteuppgifter hela dagen. Gaah!
Nu ska jag spela lite gitarr och sen se vad som kommer på tvn. Ha en bra tisdag allihopa!


Smyglängtar tills sommaren!

Kommentera här: