Vårväder¤

Ja det stämmer, ni hörde rätt. Vårvädret är verkligen här! Vaknade i morde och drog upp rullgardinen, och solen var sakta men säkert på väg upp! Jag sken genast upp och åkte iväg till skolan! Gymnastik på schemat, spinning och stepaerobic. Inte dumt, roligt att pröva på nåt nytt också, så man inte bara spelar fotboll och innebandy och har några stafetter. Det gillar jag verkligen med gymnastiken i högstadiet. Att den är så mångsidig. Det kan ju få vem som helst intresserad av sport!

Efter skolan och hejarklacksövningen, så gick jag genast ut och tog vårbilder, som jag älskar nuförtiden i denna härliga årstid.

Det här...


....Ledde till det här....


.....Som i sin tur ledde till det här!



Så på några minuter lär man sig nog rätt fort hur man ska få till bra bilder. Prova på själva!
Mina bilder är tagna med en vanlig digikamera, där jag bara sätter på makro- inställningen, och sen testar jag mig fram!
SÅ nu har jag kommit fram till min nya passion; Jag bara älskar att ta kort av vatten. Gärna vatten som glittrar lite i solskenet, som på sista bilden. Här kommer andra kort från idag:

     

Själv är jag mest nöjd med den sista vattenbilden och bilden med snön och mossan.
Vilken bild tycker ni är finast?

Nu blir det nog att avsluta min skrivning, borde egentligen kolla på vänner nu, men hann inte för jag kände för en stund sen för en powerwalk, så det blev så.. skönt var det iallafall. Men måste öva på klarinett också, annars blir det inte trevligt imorgon.
Ha en härlig Vårvecka! :)

1 Anonym:

skriven

syrran du har värkligen en talang :D puss löv ya

2 Julia:

skriven

Hmm.. Ann-Sofie?? Tack isåfall :P

Kommentera här: