DAN FÖRE STUDENTDAN

 
Dagarna går nu ut på att förbereda inför lördagens festligheter. Moster och hennes man kom i onsdags från Åland och farmor kom idag hit också. Otroligt roligt ska det även bli att få träffa storasyster som har kommit från Sverige inför min student. Jag minns på riktigt inte när jag såg henne sist. 
 
Det mesta börjar iallafall vara iordning ställt nu här hemma och smörgåstårtorna fixade storebror ihop idag. Även tårtorna borde vara in the making i Övermark. Nu återstår det bara att välja vilken av klänningarna jag ska ha på mig imorgon och så är det generalrepetition ikväll. Och efter en god natts skönhetssömn är jag nog redo för dagen jag väntat på i tre år. Vilken underbar känsla det kommer att vara! 
1 LIENE:

skriven

Så roligt att få ta studenten :D

Kommentera här: