AYIA NAPA 2014

Här bjuder jag på lite bilder från systemkameran. Var dock inte lika aktiv med att ta bilder denna resa, troligtvis för att jag inte hade bästa älskling som personlig kameraväska-bärare. Synd men sant. Alla inblandade kan ju säga till om ni vill jag ska ta bort någon bild.
 
Första frukosten på vår lilla balkong. Frukosten var ju ingen höjdare under veckan haha.
 
 
Vi hittade en perfekt plats på Nissi Beach efter att ha vandrat några kilometer från hotellet. Där fanns wifi till ett bra pris som räckte ut på stranden, de spelade bra musik från strandbarerna ovanför som hördes ända ut i vattnet, det var superbekväma solstolar och så sprang jag efter färsk apelsinjuice från baren varenda dag. Supergott!
 
 
På vandringen hemåt gick vi via det gamla klostret med det gamla trädet. Gick lite vilse också på området och hamnade uppe i ett torn som bjöd på en sån otroligt fin och magisk utsikt.
 
 
Bilderna från kvällen finns mest på min telefon så det blir mest strandbilder här nu innan jag fått över mobilbilderna fört. Närmare 30 grader varje dag, sol alla dagar och stekhett resulterade i att många blev väldigt brända och tredje dagen åkte jag, Ellan och Jojjo in till Larnaca för lite shopping och för att få en paus från solen. Därifrån har jag tyvärr också bara mobilbilder, hehe.
 
 
En del av gänget redo för utgång, fin photobomb av Evve minsann.
 
Hotellpoolen kvällstid.
 
 
Andra kvällen valde vi den mexikanska restaurangen Tequila Garden som bjöd på massa god mat och dricka och massor med skratt då hela gänget fick varsin sombrero på huvudet. Gud vilket prima gäng jag fick vara ut och resa med.
 
 
På kvällen var vi ett par timmar på nöjesfältet, där en del av oss testade på slingshot, vilka jag INTE var en av. Vilda Musen tyckte jag verkade mycket roligare och gud vad jag skrattade. Efteråt blev det säkert att åka ut igen, minns inte riktigt för alla dagar/kvällar flyter ihop.
 
Resten av bilderna visar jag en annan dag, för nu ska jag åka iväg till Övermark och pussas lite med min underbara. Vi hörs!
1 GoForFit:

skriven

Åh, vad härligt! :)

Svar: Ja, det var helt underbart! :)
Julia

Kommentera här: