Uppdaterat iOS

Testar som bäst den nya blogg.se-appen, vilken verkar så mycket bättre än den gamla. Jag uppdaterade nämligen systemet på min iPhone idag och då uppdaterades automatiskt alla appar som jag har varit för lat för att uppdatera. Jag gillar iallafall det nya iOS riktigt mycket hittills för det har ljusare färger och finare stil. Får se bara om jag vänjer mig vid bloggappen, för än så länge förstår jag mig inte på hur man ändrar storlek på bilderna man sätter upp. Om det börjar funka kanske jag börjar blogga lite oftare :)

Idag har jag skrivit ett kort finskaprov och därefter städat rummet samt satt upp lite tavlor och annat fint på väggarna. Ikväll blir det mys med älskling och lite repetition av det viktigaste inför imorgon då det är finska läsförståelse som gäller. Håll tummarna för mig! 

1 Ann-Sofie:

skriven

Jo, he känns konstigt att naen va utanfö lägenheten två näter å försöka skåd in. :/ Jag har persiennen fö, så man kan itt si in na bra, bara i en springå högst opp. Robert tyckt no jag sku ha borda ringd polisen tå räi, fö han va i köping å arbeta första kvieldin nar va utanfö. Men jag tänkt att e kanske va nar som va foll bare.

To bort he jag skreiv på bloggen, fö man veit ju itt vöm som läser å va folk fundrar. En kompis tyckt att lån tvättmedel va nog heilt okej, att he kan man kom undan me men att buri kom tibak me ett tomt paket va skumt och dessutom beis en kram va jättekonstigt. :/

Jag har kikhål i dören, kommer an en gang till öppnar jag itt- fö kan si i kikhåle vem som e utanfö. Annars ha e no vart lugnt å fridfullt shen seinast två åren- så tror itt jag byter bostad för att nar lånar tvättpulvre. :) :D Men fråga om krister vila sov uvi shen igår fö vila itt va ömsand å he förstod an no. :/


Varsågod, (presentin), va så lite. :) Du e no välkommen att kom å häls på noår du vill, hinner å kan. :) Jag tror att jag kommer heim ti julen, bara jag får nar som kan mat maximus. Lycka till me alla studentskrivningar. Hörd av Anne-may att tom du ha haft hittills ha ga bra. :)

Kämpa på, nästa somar var e studentin. ;)

Kommentera här: