Och så var det min tur att bli 18!

I fredags var det min artonårsdag och jag skrev min första studentskrivning! Vaknade på morgonen med sång och presenter, fick hoppa i mjukisbyxorna och åka iväg och skriva. Vid två-tiden var jag klar och brorsan hämtade mig. Sen blev det att fixa sig så småningom för älskling skulle bjuda mig på mat på Crazy Cat ♥. Då vi kom dit satt fyra tjejer och väntade så fint på mig och överraskad blev jag absolut!
 
God mat fick jag, och därefter blev det första rundan till Alko, hehe. Sen hem och skåla i champagne och skratta som bara den innan det så småningom bar iväg mot Vasa, där det var fullt med folk. Orkade inte köa till Ollis men var in en sväng på Leipätehdas. Hade iallafall en superfin födelsedag och tack alla som gjorde den bra! ♥
 
 
 

Kommentera här: