Finbesök

Förra veckan hade vi finbesök från både Åland och Sverige. Det var sammanlagt nio gäster som var hos oss, nämligen Britt-Marie och Micke från Sverige som var ca en vecka, och så kom Ywonne och Bobbie från Åland och kusin Sandra med hennes familj Marcelo, Alina, Leon och Naima från Sverige. De var över helgen. 
 
Vi hann med allt från att leka skola, kurragömma och mamma pappa barn till att spela spel i mängder med barnen, och så var vi på marknadsbesök till Kristinestad, spelade kubb och allt möjligt annat. Det var en jättetrevlig vecka och det är ju bara för roligt att ha huset fullt med folk och speciellt en härlig släkt :)
 
'
Sötnosar :)

Traktorkörning med Jimmy och mig hehe :)


Micke håller i tuppen och barnen hälsar på Krokus :D

 

Tjocka släkten på besök i Övermark :)


Alina och Leon ;)

Marianne och söta Naima :)

Påväg mot marknaden :)

Alina hos frisören :)

Yvonne fixade fina flätor åt oss :)

'Geocaching, hehe ;)

Åsa :)
 
Sötis :))

Jag och Leon :)


Åsa och Sandra :)

Jag och Micke :)
 
1 Brittis:

skriven

Finbesök, jo jag tackar jag. Det är alltid lika trevligt att komma till er. Tack så mycket för lånet av ditt rum. Se nu till o komma hit innan skolan börjar. Ni vet att ni har sovrum.

Kommentera här: