EVERY LITTLE THING'S GONNA BE ALRIGHT

Somnade rätt fort igår, och fick sova längre. Var dock med om de längsta två engelskalektionerna någonsin idag. Mamma och Jimmy hämtade mig efteråt, så for vi och handlade och skjutsade älskling till bilskolan. Mamma skjutsade mig till Casa där Serena, Maria och några andra satt och åt pizza. Gick sen vidare till Café Albert och satt där ett tag innan vi hämtade upp Jimmy och for hem.

Idag har jag spelat Sims. Fick sån lust för det idag i skolan. Har också fixat fruktsallad och tittar som bäst på I Am Legend som kommer på sexan. Men vet ni vad, imorgon är det äntligen fredag!



Haha, har sparat den här någongång. Vet dock inte varför..
1 Margrethe <3:

skriven

Ja, det var verkligen trevligt:)) Bästa plats jag har varit <3 om jag kunde ha valt, så jag skulle resa tillbaka. Mycket trevligt ställe =) (google oversetter)

Kommentera här: