SPORTLOV DAG 1 - EN DRÖM BLIR UPPFYLLD


På måndagen bar det iväg till Näsby för att skjutsa Jimmy till bilskolan. For och handlade med Yngve medan vi väntade på älskling. Sen hem igen. Även jag fick lust att åka ut och köra lite i finvädret så vi hoppade i moppebilen och raggade runt lite överallt. Jimmy fick vara min bilskolechaufför, hihi.

På kvällen fick jag vara med om nåt helt underbart då vi var ute och körde med moppebilen i byn. Råkade titta ut åt sidan genom fönstret, och såg nåt på himlen. Blev helt till mig och började ropa och härja, så steg vi ut och tittade på det underbara norrskenet, som jag så många år har väntat på att få se. En underbar känsla då en dröm blir uppfylld.


For hem och klädde på oss, så bar det av på en snöskoterfärd på åkrarna med norrskenet på himlen ovanför. Kunde inte ha varit en bättre kväll!


google-bild

Kommentera här: