Let's mennäää

Ojoj vad skönt med jullov säger jag bara! Idag steg vi upp tidigt, alltså klockan nio typ, och for iväg till Tuuri med Smith och Elin. Är påväg hem nu. Fick några grejer handlade; en topp, en tröja, sminksvampar, och godis. Tycker jag egentligen har allt jag behöver för tillfället, men nog kittlade det i fingrarna för det när man såg alla fina plagg.

Var och åt god och väldigt mättande mat till ABC på vägen hem, så nu sitter Elin och jag och pöser i baksätet. Men nu dags för godis! Haha.

1 Brittis:

skriven

Jag säger bara det, vad är Tuuri? Jo jag vet har varit dit. Men kom hit i sommar så tar vi en sväng till Ullared där kan du snacka om shopping! Ha det så bra nu i nyårs helgen. Gott Nytt År hälsa Jimmy

2 Julia:

skriven

Ja det skulle jag absolut behöva uppleva! Tack desamma, hälsa micke också! :)

Kommentera här: