FRIDAY ♥

Ännu en gång har en skolvecka gått, och jag har räknat att jag endast har ca. 17 dagar kvar i skolan då man räknar bort lediga dagar och utflykter. Så himla skönt! Jag började min helg redan halv ett med att älskling hämtade mig. Bar iväg till Kstad ett varv, sedan hem ett varv och upp till skogs efter bästa Anna. Sen var det Vasa som gällde. Även den här gången blev jag mycket fattigare medan garderoben blev delvis fullare. Ska blogga kläderna sen!

Har börjat få lite ny blogglust nu igen, och har fixat på en ny design. Dock satt jag i garaget och gjorde det och internet blev otroligt segt så det fick vara tills en annan dag. Ikväll blir det antagligen att åka ut och köra så håller på och laddar ner lite ny musik. Ha en awesome kväll alla! ;)


Btw, titta in imorgon så ska jag berätta vart det bär i höst!

Kommentera här: