ÄNNU MERA BILDER!


Hela gänget förutom jag som är fotograf.


Första kvällen, alla var rätt trötta.


Älskling och jag!




Moster och pappa




City by night


Hahahha! Vi hittade roliga glasögon.


På väg till stranden i Magaluf!


Uppochnervänt hus.


Haha Micke!


Tydligen fick man köpa cannabisfrön och börja odla!




Mmm, breezer!










Stranden i Magaluf


Underbart ställe!




Fanns massor av fiskar där, en dag såg vi också en manet som vi hade simmat bredvid. Uschdå, hatar sånt!






Bobbie, pappa och Yngve.


Britt-Marie och Micke.

Passion Coctail ♥


Micke, Britt-Marie, Yvonne och Bobbie














Vi spelade massor med biljard där!




Papaa




Utsikt från ett kanske 9-våningars varuhus i Palma (huvudstaden). Där till höger ser man katedralen som Palma är känt för.


Katedralen i palma.






I Palma


Sant Miquel i Palma


Mäktig kyrka vi var snabbt in och tittade i.


Shopping i Palma!


Haha, roligt hopptorn.






Hahah titta vad det står med grönt till höger om mig. Jag visste inte om det när storebror tog bilden :D




Jag sög så mycket på att kasta boll så jag till sist fick något skrattanfall och inte kunde sluta. Hmm.





Ni får mera bilder sen! Har 650 bilder än att gå igenom och blogga från, men måste få något annat gjort idag också. Ska komma ikapp med massor av läxor och så ska jag ta en fotograferingsrunda i höstsolen.

Kommentera här: