LL och BB's hyss en tisdagskväll.

Igår hoppade Jimmy och jag på bussen till Övermark efter skolan, och sen tog vi traktorn och åkte till Halpa-Halli och storhandla en stund. Sen hem till mig där vi var hela kvällen. När Jimmy åkte där nio-tiden så började jag torka damm i mitt rum, dammsuga och byta sängkläder. Sen kom Serena och hämtade upp mig på vespan min så åkte vi i mörkret iväg till Felicia. Eftersom de inte hade gått och lagt sig än så var vi tvungna att sitta en halvtimme i buskarna utanför deras hus. Sen fixade vi massor med serpentiner och slängde på trappan deras. Mahah, för Felicia fyllde ju 14 år igår! :)

Sen kom Serena och sov till mig för det var faktiskt mystiskt väder ute. Somnade rätt så snabbt, iallafall jag.

Tack Serena för bilderna!



1 Felicia:

skriven

Jag å Serre kom överens att e je städning söndagen den 11.9 (dajin baket fageröjjen) kl.07.00. Varmt välkommen! :)

2 S e r e n a:

skriven

Hahahah! 8)

Kommentera här: