Prao


oredigerad

Idag steg jag upp rätt så tidigt och åkte iväg till Kantarellen. Där fick jag en skjorta som jag hade på idag. Jag höll nästan hela dagen på med att plocka i hyllorna och göra det snyggt där. Det var ju kul att hålla på med annat än att rätta moddeuppgifter. Sen räknade jag kassan med Y också. Ma&Pa kom efter mig dit efter att jag arbetat 3½ h. Då åt jag lite och sen for jag och tittade på en fotbollsmatch som Julina spelade. De vann med 3-1 ;)

Sen åkte jag hem till Julina och vi for ut och cykla. Där fick jag vara med om hemska upplevelser i en lekpark. Barn kan dö där!.. eller iallafall jag..trodde faktiskt jag skulle krossas och få värsta hjärnblödning och dö. Men jag lever än, om ni inte har förstått det 8)
Ni kan få bilder imorgon eller nåt tror jag. Ni ska få en bildbomb också annars.

Ikväll ska jag väl titta nån film om jag får nån nerladdad på min dator..bäst att börja nu om jag vill titta den den här veckan. För det har blivit helt trögt att ladda ner filmer nu för tiden? Vet inte varför..
Nån annan som har samma problem?

1 julina:

skriven

1. haha, lekpark ?! diskriminering! de var ju vår skolgård :D hahahha ! :D



2. kan hända att de trögar med laddningen för att du har sån där sladd? :D kanske ? :)



3. svara på sms: et ja just skickade dig! :D

2 Ann-Sofie:

skriven

Oj, vad ha händ i parken? Vort lite förvåna no att du praktisera på en Söndag. Kommer du hem nästa viko? :)

3 Mariah:

skriven

oh I'm soo blond :D Taack ! <3

Kommentera här: