Ålands shopping.

Idag steg jag upp kvart över nio och gjorde mig klar att träffa Julina på Kappahl klockan halv elva. Medan jag väntade där hittade jag ett par jeansshorts. De var riktigt snygga. Sen kom hon och vi har gått i butiker då hela dagen. De stängde 2. Det har blivit en hel del skratt idag. Precis som vi visste. :D

Haha, idag när vi var på Bettans bod så såg vi en bröllopsklänning och så sa Julina vem jag skulle gifta mig med, så sa jag Papp dänn. Hahaha, vi började gapskratta, så stod vi bakom en turk som provade en handväska, så gick vi så småningom ut. Han kom ut efter oss och blev helt pissed off liksom, fast vi inte ens skrattade åt honom. Han sa något och bara haa,haahaaha. Bara för att jävlas. Sen skulle vi gå hem till Y och B tillbaka flera km och vi trodde han skulle komma och våldta oss på vägen. Som tur var kom Ma och Pa och Y och B med bilen och hämtade oss just då. :D Hahahha.

Janå iallafall så har jag shoppat det här idag:


Konfirmationsskor från Zko, 44,95€


Små söta skor från Magique, 22,95€
(De ser lite annorlunda ut i verkligheten)


Jeansshorts från Kappahl 19,95€


Solglasögon från Snoppmätaren 22,90€

Julina köpte likadana :D

Random pics:

Haha, färgämnen :D





1 Ann-Sofie:

skriven

Konfirmations-skovan. Påmind ju åt tomde lila du såg på talas. Fast vita passar no betär ti konfirmation.

2 julina:

skriven

haha, vi e bara för bra :D

Kommentera här: