NÄSBY

Nu har varit hela kvällen med Serena och vi har haft jättekul. När jag skulle starta och åka iväg till henne började det förstås regna, fast solen har lyst hela dagen..-.-
Men jag åkte ändå och vi fick för oss att vi skulle ut och köra förstås, och när vi kom så långt som upp till byn så ville Serena till Näsby och jag kunde inte heller tacka nej. Så vi åkte då i 30 iväg till Näsby eftersom Robin säger att jag inte ska köra hårdade än så nu i början.

I Näsby vinglade vi på lite i korsningar och det gick faktiskt bra, för att vara "första" korsningen. Men haha, jag glömde på blinkers ibland x)
Vi åkte hem sen eftersom Bata inte var hemma och jag var osäker på hur långt bensinen skulle räcka när allt är så nytt för mig. När vi kom hem var vi lite frusna men gjorde oss ännu frusnare med att äta Ben&Jerrys i massor och skratta så vi höll på att dö. Vi har nämligen kommit på var jag ska sommarjobba, och hur mitt samtal till dem ska låta xD

Hhahahhahha


Sofie och jag i måndags med Rufus. :)

Kommentera här: