Tyst det är i huset..

Nu har alla åkt hem, så det är riktigt tyst i huset nu. Förutom min bror som skriker till lite grymma uttryck ibland. Ska ut och ta en fotograferingsrunda nu i lugn och ro och ikväll skulle jag vilja spendera lite tid med folk i min egen ålder. Och göra lite annat än att leka mamma pappa barn och spela spel. Men det har nog varit kul under veckan. Men det ska bli kul att träffa polarna igen också 8)

Hmm, vem ska man terrorisera med ett hemskt sms nu om kvällen?..


:)
1 Micha:

skriven

sv: ja jag kan göra ett gratis till dig! mejla mig hur du vill att den ska se ut! skicka gjärna ett exempel på en annan blogg som du vill att din ska likna,, :) mejla mig på [email protected] ;)

2 Micha:

skriven

sv: ja jag kan göra ett gratis till dig! mejla mig hur du vill att den ska se ut! skicka gjärna ett exempel på en annan blogg som du vill att din ska likna,, :) mejla mig på [email protected] ;)

3 Micha:

skriven

haha råkade skicka fel, kommentaren om gratis design.. men okeii,, haha x)

Kommentera här: