Six first Pix

Här kommer de sex första bilderna ni får se som jag har tagit med systemkameran. De blev lite snabbt tagna medan jag experimenterade lite och prövade mig fram.













Kommentera people :D
1 Mariah:

skriven

Miss you guys to ! :(

Jättefina bilder, love them ! :)

2 irene:

skriven

hede va no bra bilder fö att va första gangon täij me en ny sytemkamera ,jag tror du kommmer att bli jättebra på att fotografer tå du ha lärt de jätte bra på kameran:) va kosta kameran förresten <+.9

3 Micha:

skriven

Vill du ha en ny fräsh design till din blogg? Om du går in i min blogg kan jag erbjuda dig en personlig, snygg och billig design till dig! Kontakta mig på [email protected] så kan vi diskutera allt du vill ha på bloggen + priser

//kram http://Chiilenaa.blogg.se

Kommentera här: