A drop in the ocean, a change in the weather.

Det blev sämre väder mot kvällen så jag gick in och fotografera då. Här har ni resultatet. Kommentera gärna.
Känner att jag börjar komma underfund med några små grejer på kameran nu, och jag blev jättenöjd med bilderna.
Vill både ha för- och nackdelar :)













1 Eva-Lena Gustavsson:

skriven

Jag tycker att "A drop in the ocean, a change in the weather" är en konstig rubrik...

2 Siv Guttaberga:

skriven

Hej,jag är Siv som bor i Mora som ligger i mellersta Sverige, nära Västerås om du vet vart det ligger. Min vän Eva-Lena rekommenderade din blogg för mig och det är jag väldigt glad över, den är underhållande att läsa och man fylls av glädje.

Jag håller inte med Eva-Lena om att rubriken du valt är konstig jag tycker att den var krativ och djuptänkande.

3 Julia:

skriven

Ja väit som bare en person som skriver tådde skumma saker ja. Å han bor no itt i Mora å häiter itt Eva-Lena elå Siv.

Förresten, når ska vi kyöp Ann-katrin as presentin? 8)

4 Ann-Sofie:

skriven

Fina foton! :D

5 stina:

skriven

härliga foton =)

6 Julia:

skriven

Tack stina :)

7 julina:

skriven

härregud vilka bra foton ! :) Ja svimmar ju nästan ! :D finns inga nackdelar :O

Kommentera här: